+48 42 656 11 24

Kalendarz wydarzeń

Spotkanie z Karolem Stadnikiem

25 maja 2017 / Comments: 0

Dnia 25 maja 2017 roku mieliśmy szczęście spotkać się z operatorem filmowym, panem Karolem Stadnikiem, doktorantem i wykładowcą Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej,Telewizyjnej
i Teatralnej w Łodzi. Pan Karol przybliżył nam na czym polega praca na planie, udało nam się porozmawiać również

plus

Wyniki konkursu „Mój bestseller”

25 maja 2017 / Comments: 0

W ostatnim czasie w bibliotece szkolnej odbył się konkurs pt. „Mój  bestseller”. Konkurs trwał do końca marca i wzięło w nim udział 4 gimnazjalistów. Ich prace można oglądać do końca do końca maja w bibliotece.
Miejsca

Magdalena Tomaszewska II b
Marta Gajda II

plus

FIND ART

24 maja 2017 / Comments: 0

FIND ART
ms1, Więckowskiego 36
otwarcie ekspozycji: 27 maja 2017, sobota, godz. 16.00, wstęp wolny
wystawa będzie czynna do 27 sierpnia 2017 r.
http://msl.org.pl/pl/wydarzeniams/planowane/find-art.html
Wystawa jest wynikiem projektu Translocal. Museum as a Toolbox realizowanego przez Muzeum Sztuki w ramach programu Kreatywna Europa. Zadaniem zaangażowanych w

plus

Warsztaty dla kandydatów do BSP

20 maja 2017 / Comments: 0

Kolejny raz w naszej szkole odbyły się warsztaty dla kandydatów do klas 4-7 Bernardyńskiej Szkoły. Dzieciaki zmagał się z łamigłówkami matematycznym, poznawały tajniki chemii oraz języka francuskiego. W ramach zajęć ruchowych odbyły się zajęcia z krav magi. Również rodzice czynnie

plus

SUKCES MATYLDY

18 maja 2017 / Comments: 0

Miło nam poinformować, że uczennica klasy 3c – Matylda Suska – zajęła I miejsce,
kategoria: gimnazjum, w konkursie „ Opowiedz nam o frankofonii „. Celem konkursu było
zrobienie zdjęcia, nakręcenie filmu lub relacja z jednego wydarzenia jakie miały miejsce w
ramach Frankofonii 2017.

plus

Z KOMIKSEM PO PAŁACU IZRAELA POZNAŃSKIEGO

17 maja 2017 / Comments: 0

Uczniowie klasy 3c oraz klas drugich Gimnazjum i uczeń KLO oo. Bernardynów napisali i narysowali przewodnik – komiks po Pałacu Izraela Poznańskiego. Przewodnik ten adresowany jest szczególnie do dzieci i młodzieży. Jest to pierwsza tego typu pozycja książkowa na rynku